Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

De meest bekeken vragen over Lottery Club

  • Wat moet ik doen om lid te worden van de club?
    Schrijf jezelf in, online via www.lotteryclub.be of via een inschrijvingsformulier dat verkrijgbaar is bij de deelnemende verkooppunten van de Nationale Loterij. Vul het formulier in en stuur dit terug via de post (frankeren hoeft niet).
  • Waarom moet ik een Lottery Club account aanmaken?
    Op basis van je e-mailadres en wachtwoord kan je een Lottery Club account aanmaken.  Hiermee kan je online je account beheren, makkelijker en sneller deelnemen aan wedstrijden,  enz. Kortom, erg makkelijk en veilig.
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens? Kan ik nog anoniem spelen?
    De gegevens die wij van onze spelers vergaren in het kader van Lottery Club worden enkel gebruikt voor het Lottery Club voordelenprogramma. Er is geen enkele link tussen dit programma en spelen. Je anonimiteit als speler blijft gegarandeerd.
     
  • Kan ik mijn kortingsbonnen ook online inwisselen?
    Neen. De kortingsbonnen kunnen enkel in een verkooppunt van de Nationale Loterij gebruikt worden dat beschikt over een terminal.
Alle vragen
email icon
Contact formulier

Zit jij met een brandende vraag over Lottery Club?
Dan kan je deze hieronder achterlaten in ons vragenformulier.

Jouw vraag
*
*
Jouw gegevens
Aanspreking
*
*
*
*

Ontdek Lottery Club

Ben je al lid?

Mijn gegevens
Wachtwoord vergeten?

Nieuw bij Lottery Club?
Lid worden