B2B: Promotie voor bedrijven

De Nationale Loterij zorgt voor extra suspense

Wat is het ideale geschenk? Iets dat je graag wil, zonder er zelf voor te betalen. Een krasbiljet beantwoordt perfect aan die definitie. Want wat is leuker dan een krasspel spelen? Dat kan maar één ding zijn: spelen met een krasbiljet dat je cadeau krijgt. Steeds vaker verkiezen bedrijven een krasbiljet als geschenk of incentive voor medewerkers, klanten en partners. 

Een krasbiljet kan een leuke incentive vormen om de verkoop te stimuleren. De klant krijgt dan een krasbiljet cadeau vanaf een bepaald aankoopbedrag. Even goed zijn de krasbiljetten inzetbaar als attentie voor de medewerkers, of als eindejaarsgeschenk voor klanten en relaties. Kwestie van hen voor het nieuwe jaar echt geluk te wensen…

De krasbiljetten kunnen zelfs als potentiële korting dienstdoen. Zo bood een automerk zijn klanten de keuze: een directe financiële korting of een lagere waarde aan krasbiljetten, waarbij je als klant dus mogelijk veel meer winst kon behalen. Bijna acht op tien klanten verkozen de krasbiljetten. Zo zorgen we steevast voor extra suspense!

De Nationale Loterij biedt aan bedrijven diverse formules aan om met de krasbiljetten een actie op te zetten. Het bedrijf geniet mee van de uitstraling van onze merken en kan na goedkeuring onze logo’s en merknamen in de campagne gebruiken. Afhankelijk van de omvang van het project, geniet je als bedrijf bovendien van volumekorting.

Niet alleen onze krasbiljetten, maar ook andere producten – zoals bijvoorbeeld Lotto – lenen zich uitstekend voor acties met klanten, leveranciers, medewerkers en partners.

Telefonisch contact

Luc Debecker – B2B Adviser 0495/87.18.15

Contact Per Email

b2b@nationale-loterij.be

Ben je al lid?

Mijn gegevens
Wachtwoord vergeten?

Nieuw bij Lottery Club?

Lid worden