Partners

Maak kennis met onze partners 

Met haar sponsoringstrategie versterkt de Nationale Loterij de relatie tussen haar merken en het publiek. Onze aanwezigheid als sponsor bij evenementen zorgt voor rechtstreeks contact met de speler. We sponsoren een brede waaier aan evenementen en activiteiten van grote, nationale evenementen tot lokale, kleinschalige projecten met merken als Lotto, Win for Life en EuroMillions.

 

Tegelijkertijd willen we als partner onze sociale en maatschappelijke rol onderstrepen. Sport, muziek en film vormen drie belangrijke pijlers binnen onze activiteiten als sponsor. Maar we zijn ook nadrukkelijk aanwezig bij diverse speciale en sociale evenementen. Tot slot treden we ook op als structurele partner van locaties waar evenementen plaatsvinden, zoals de Lotto Arena, de Lotto Mons Expo, Paleis 12, de AB en La Madeleine.

Sport

Emotie en spelplezier 

Doorheen de jaren is sport uitgegroeid tot het belangrijkste sponsordomein van de Nationale Loterij. Het grote publiek leeft intens mee met atleten en teams. Sport zorgt voor emotie en spelplezier. Die sterke band linken we via sponsoring aan het merk Lotto. 

Ons sponsorbeleid heeft een strategische focus op wielrennen. Zo sponsoren we onder andere de wielerploeg van Lotto Soudal en de sponsoring van wedstrijden als Luik-Bastenaken-Luik, Gent-Wevelgem en de Waalse Pijl, maar ook de Lotto Zesdaagse Vlaanderen-Gent, diverse cyclocrosswedstrijden en het recreatief fietsen. Daarnaast treedt Lotto ook op als sponsor van onder meer Standard de Liège, de AG Memorial Van Damme, de Lotto CrossCup, de Ronde van Wallonië en Lotto DH1. Ze is ook partner van speciale projecten als de Lotto Young Adventurers dat jongeren de kans biedt om onvergetelijke ervaringen op te doen.

Maar niet enkel Lotto sponsort sport, ook via andere merken draagt de Nationale Loterij haar steentje bij in de sportsector. Zo is EuroMillions partner van Club Brugge en de grootste partner van de EuroMillions volleybal en basketbal leagues. Scooore! ondersteunt de Rode Duivels.

Muziek

Nationale Loterij, muziek en jij

België geniet internationale faam om zijn muziekfestivals. Voor de Nationale Loterij vormen de festivals het geknipte decor om persoonlijk contact te leggen met het publiek. Voor de festivalganger staat de beleving van het festival centraal: fun, sfeer, vriendschap en plezier. 

De Nationale Loterij onderlijnt dat gevoel op de festivals. We bieden de bezoekers op de stand een extra belevenis aan. Hoe we dat doen? Via spelletjes en speciale acties. De doelstelling is altijd dezelfde: de bezoekers kennis laten maken met het product en de band met bestaande spelers versterken door originele ervaringen aan te bieden.

Film

EuroMillions: een hart voor film 

De Nationale Loterij draagt de ondersteuning van culturele evenementen en activiteiten een bijzonder warm hart toe. Daarom zijn we met het merk EuroMillions een vertrouwde partner van diverse filmfestivals verspreid over het hele land.

In de film kan immers alles. Er zijn geen grenzen en dat maakt van EuroMillions de perfecte partner van de filmfestivals. Ook voor een winnaar van EuroMillions is net als in films alles mogelijk.

Ontdek Lottery Club

Ben je al lid?

Mijn gegevens
Wachtwoord vergeten?

Nieuw bij Lottery Club?
Lid worden