Ik heb mijn « welkomstgeschenk » of een bepaald « geschenk van de maand » niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Wanneer je het Lottery Club-inschrijvingsformulier helemaal juist hebt ingevuld, wanneer je je e-mailadres hebt meegedeeld of wanneer je je online hebt ingeschreven, dat moet je normaal van ons een e-mailbericht hebben ontvangen dat een link bevat. Kijk goed na of je deze link wel degelijk gedubbelklikt hebt om je account te activeren of helemaal af te werken. Vervolgens moet je automatisch je "welkomstgeschenk" ontvangen, namelijk een geschenkcheque voor een Win For Life-krasbiljet ter waarde van 3 euro.

Vanaf de tweede maand heeft Lottery Club een verrassing  voor jou in petto via het cadeau van de maand dat gecommuniceerd wordt in onze nieuwsbrief: een gratis krasbiljet, een speltegoed, kortingen, enz.

Wanneer je de bovenvermelde link niet hebt ontvangen of per ongeluk hebt gewist, of wanneer je te maken hebt met een ander soort van probleem, stuur dan een e-mail naar lotteryclub@nationale-loterij.be of neem contact op met onze klantendienst op het gratis telefoonnummer 0800 – 98.082. Wij helpen je zo spoedig mogelijk.