Hoe scoort de Nationale Loterij op vlak van reputatie?

21/08/2020

Wist je dat … de Nationale Loterij haar reputatie jaarlijks meet via het Reputation Institute. Via steekproeven worden Belgen bevraagd over verschillende aspecten van het bedrijf.

Dit alles resulteert in een Pulse-score: een score die de emotionele band weergeeft van consumenten ten aanzien van een merk, een hartslag als het ware. Deze nationale scores worden jaarlijks bekendgemaakt.

De score van 2020 toont aan dat de Nationale Loterij bij de 12 beste Belgische bedrijven behoort op het vlak van reputatie - dit betekent een stijging van 5 plaatsen ten opzichte van de ranking in 2019. Bovendien heeft de Belgische consument aangegeven dat we de meest stabiele reputatie vertonen van alle bestudeerde bedrijven. Aan de basis van deze prima resultaten ligt het werk van elke dag, van medewerkers en verkooppunten en het vertrouwen dat de spelers hebben in de Nationale Loterij. En daar mogen we best fier op zijn.