Ga naar hoofdcontent
background-registration.jpg

Misschien ligt de oorzaak bij één of een combinatie van volgende elementen:

  • Misschien heb je al een volledig online account bij de Nationale Loterij? In dat geval heb je een e-mail ontvangen met de titel ‘Iemand probeerde zich met je gegevens te registreren’. We raden je aan een nieuw wachtwoord aan te maken en vervolgens op de knop ‘Inloggen’ te klikken om toegang te krijgen tot je account en je digitale Clubkaart.
  • Gebruikte je itsme? Je gegevens in je itsme-app zijn misschien niet up-to-date. In dit geval kan je je manueel registreren of je gegevens updaten in itsme.
  • Je bent jonger dan 18 of woont niet in België. Het is niet toegelaten om de Nationale Loterij spelen te spelen.
  • Of misschien heb je een bijzondere identiteitskaart, zoals type P, C of D. Is dit het geval? Contacteer ons om een account aan te maken  op onze website.

Hulp nodig?