Ga naar hoofdcontent
background-registration.jpg

Meest voorkomende oorzaken:

  • Je hebt al een account met hetzelfde e-mail adres. In dat geval kan je een een nieuw wachtwoord aanvragen
  • Je Rijksregisternummer is al gelinkt aan een account met een ander e-mail adres. Als dat de geval kan zijn en je jouw e-mail adres niet meer weet, contacteer ons.

Andere mogelijke oorzaken:

  • Gebruikte je itsme? Je gegevens in je itsme-app zijn misschien niet up-to-date. In dit geval kan je je manueel registreren of je gegevens updaten in itsme.
  • Je bent jonger dan 18 of woont niet in België. Het is niet toegelaten om de Nationale Loterij spelen te spelen.
  • Je ingevoerde achternaam komt niet overeen met de achternaam op je identiteitskaart. In dat geval, probeer opnieuw met de juiste informatie.
  • Je besliste in het verleden om je definitief uit te sluiten van onze website. 
  • Of misschien heb je een bijzondere identiteitskaart, zoals type P, C of D. Is dit het geval? Contacteer ons om een account aan te maken  op onze website.

Hulp nodig?