Ga naar hoofdcontent
background-registration.jpg

De oorzaak hiervan is in de meeste gevallen dat je al een account hebt bij de Nationale Loterij. In dat geval kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Gebruikte je itsme?
Je gegevens in je itsme-app zijn misschien niet up-to-date. In dit geval kan je je manueel registreren of je gegevens updaten.

Of misschien ligt de oorzaak bij één of een combinatie van volgende elementen:

  • Je woont niet in België.
  • Je bent jonger dan 18.
  • Je hebt al een account met een ander e-mailadres.
  • Je ingevoerde achternaam komt niet overeen met de achternaam op je identiteitskaart.
  • Je besliste in het verleden om je definitief uit te sluiten van onze website.
  • Of misschien heb je een bijzondere identiteitskaart, zoals type P, C of D. Is dit het geval? Contacteer ons om een speelrekening te openen op onze website.

Meerdere mislukte registratiepogingen?

Stuur een recto-verso kopie van je identiteitskaart en je adres naar onze klantendienst via ons contactformulier. Na controle bevestigen wij je inschrijving en brengen we je hiervan via e-mail op de hoogte.

Hulp nodig?